2009-11-05

Röstvila

Yes, yes fortfarande sjuk.
Doktorn har satt mig på röstvila då min eländiga
stämbandsinflammation inte vill ge med sig.
Hoppas och ber att jag är frisk till måndag då min
sjukskrivning går ut. Jag försöker prata så lite som
möjligt, orkar inte något annat för den delen.
Värst är det mot kvällarna och nätterna då gör
det riktigt ont i halsen.

Tur att fingrarna fortfarande är okej så jag kan
skriva en liten rad till mina trogna besökare ♥
Ni är guld värt, tack för era uppmuntrande ord!
Har ni lyckats hålla er friska?

1 kommentar:

  1. Halloj! Åh, du har gjort om här! Fiiiint!! :-)
    Tycker så synd om dig för allt alla sjukor du råkat ut för! Och Fröken Löken är riktigt oroad över att du inte kan prata. Hon undrar hur du gör istället, och jag lovade att fråga dig. :-)
    Vi är friska. PEPPAR PEPPAR. Fröken Löken vaccinerades i förrgår och reagerade inte på spruntan. Nu väntar vi på att vi ska få vaccineras också.
    Vi hörs! KRAM!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...