2012-04-23

Dockhus renovering - förarbetet.

Då kör vi, totalt oglamorösa bilder av startskedet av mitt lilla dockhus
renoverings projekt! Det första jag gjorde var att plocka isär det och riva alla tapeter och golv.
Jag hade ingen aning om att man kunde plocka isär huset så pass, men vet att det är många som
har problem med limmade hus, så jag hade riktigt tur! :)

Till detta kan jag rekommendera en liten spackelspade.


 Steg för steg beskrivningar kommer att dyka upp framöver!
Förlåt att jag måste hålla mig så kort, har en sovande bebis på ena armen,
och pekfingervalsen är inte riktigt min grejj :)
XoXo

2 kommentarer:

  1. Önskar jag hade kunnat montera isär mitt dockhus när jag gjorde om det för något år sen. Men nix. Snacka om petigt arbete.
    Tack för ditt besök och kul att du gillade tipset:)
    Ha det gott!!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som västa slakten. ;-) Ska bli kul att se hur huset sen växer fram. :-)
    Kram!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...