2013-04-08

Färgglatt barnrum

Sedan vi köpte vårt hus för 2 och en halvt år sedan har mycket hänt!
Det störta projektet var att göra om det gamla 60-tals köket till ett barnrum.
Jag ville ha mycket färg men samtidigt behålla lite av 60-tals känslan.

Det stora projektet var att riva bort den gamla inredningen, gipsa väggar, lägga golv,
måla tapeter och tak, samt att ringa efter rörmokare som kunde på ett tryggt sätt kapa
vattenledningen utan att riskera läckor.

Jag valde att måla en vägg svart som en kontrast mot alla färger. Fondväggen fick en
Isak tapet, här kommer retro känslan in. Övriga väggar fick bli vita.

Rummet är inte klart än men när jag kommer hem från sjukhuset hoppas jag kunna jobba
vidare på detaljerna.. I den mån man hinner med 4 små barn alltså ;)




3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen härligt ut! Lycka till med fortsättningen, själv har jag fullt upp med ett barn ;) Hannah

    SvaraRadera
  2. Åh vad snyggt det var med en svart vägg till alla färger!

    SvaraRadera
  3. Katsushiro is the only samurai at Kanna louis vuitton outlet when the capital arrives with a blistering blast that he is able to deflect with his kitanna. This shows how far Katsushiro had gone as a warrior from the pathetic swordsmen he was at the start of the series hermes outlet. Katsushiro and the villagers meet the brainless bandits (since the had their souls removed by Ukyo), as Kambei, Kikuchiyo and Shichiroji approach from the rear. All four have their swords drawn as the continue to deflect blasts as well as dice bandits. Heihachi joins Katsushiro as the replica handbags rest of the team rides upon Ukyo's mighty cannon blast and land on the deck of the capital.

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...