2009-10-30

Status Uppdatering

Fortfarande sjuk, blev sjukskriven via telefon resten
av veckan då de inte vill ha in mig och flunsan på
vårdcentralen. Mitt i allt ska vi då även flytta.
Jag har inte sovit alls i natt då hostan varit
fruktansvärd, klockan halv 4 kastade sambon ut
mig från sängen och jag satt uppe till 20 i 7
då han for och jobbade. Sedan fick jag mig några
minuter sömn innan sonen vaknade.

Något halloween firande blir det alltså inte då
helgen kommer att tillbringas med flytt,
flyttstädning och annat skoj.. *suck*
Om jag bara kunde bli frisk då skulle allt
bli så mycket enklare.. men vad gör man!?
♥XoXo♥

5 kommentarer:

  1. Din stackare... Jag lider med dig! Hoppas du mår bättre snart!! Och flytten löser sig ändå ska du se :-)
    Stora kramar!!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och hoppas allt går bra med flytten ändå!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade hit via Landstokens blogg och jag är mycket tacksam för vilken underbar blogg du har, fullt av roligheter och inspiration!! Har länge velat ha sådana biljetter som du lagt ut i tidigare inlägg... tack snälla för att du delar med dig! Kommer fortsättningsvis vara en mycket flitig besökare! :)

    Ha det gott och krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej igen...

    Nu har jag plöjt igenom hela din blogg -like it a lot och sen blir det till att kolla in the 80's of me oxå... ;)

    Tänkte höra om du har någon banner till din blogg, skulle gärna länka från min blogg med en fin banner till din. Nu är det bara en länk..

    SvaraRadera
  5. Nej men kära nån! Din stackare. Hoppas du kryar på dig snart!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...