2009-11-05

♥ Gott för halsen ♥

Usch vad jag klagat på sista tiden, inte alls meningen
men något annat har det faktiskt inte funnits att skriva
om då jag inte orkat annat än att vara just sjuk.

Tänkte dock tipsa om världens mirakelte,
friggs Minty Liquorice. Utan detta vet jag inte vad
jag skulle göra nu på kvällen när halsen gör som mest ont.
Det har även hjälpt min hosta när ingenting annat fungerat!

Dock tar det ett tag för smakerna att utvecklas så låt
gärna påsen ligga i minst 5 minuter innan du börjar dricka,
och lämna den sedan i koppen.

Just nu får du 3 kronor rabatt om du skriver ut
rabatt kupongen som du hittar på friggs website
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...