2009-07-24

♥ Bildbevis ♥

Jaaa, jag lyckades *stolt*
Bildbevis följer nedan, jag har även
passat på att leka lite med photoshop
actions som jag laddat hem idag.
Riktigt skoj att testa sig fram och
otroligt användbara om man inte orkar
leka med alla inställningar själv!

PS. Fick en rolig liten tanke..
Vi oroar oss så mycket för att det vi sätter
i våra album ska vara syrefritt, samtidigt
är det otroligt populärt att använda exempelvis
actions på våra foton för att uppnå en bleknad
vintage effekt ;) Lite halvskoj..!?

2 kommentarer:

  1. Wow vad fräckt det blev. Måste jag kolla upp. :-)

    Måste tacka igen för tipset om dafont.com. Jisses vilken guldgruva!! Jag har nog kollat igenom allt nu. Oj vad mycket man vill testa!!

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Man kanske skulle leta fram sin webcam, var ju några år sen nu man använde den! :)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...