2009-07-24

♥ Snilleblixt! ♥

Åh vad glad jag är just nu, fick just en sådan
otrolig snilleblixt! Har känt mig lite omotiverad
och oinspirerad ett tag och ni vet ju alla hur svårt
det är att skapa då..
Kommer bli riktigt bra ♥

Längtar tills jag får berätta mina glada nyheter
dessutom, går och väntar på ett mail bara, sedan
kan jag förhoppningsvis få skriva av mig!

Ännu en glad nyheter är att jag lyckats fixa
drivrutiner till min webkamera som jag inte
använt på evigheter för att just det drivrutinerna
varit borta :) Snabb google sökning och voila!
Blir riktigt enkelt att fota snabba bilder då
de hamnar direkt på datorn och man slipper
bråka med sladdar och annat "skoj"

♥XoXo♥

Ps. haha hann nästan hinna glömma av
snilleblixten medans jag skrev detta inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...