2009-07-26

Inspireras av musik

Använder du musik för att bli inspirerad?
Kanske ABBA får dig att skapa glada minialbum
medans Metallica passar bäst för pojklayouter? :)
Vad vet jag! Jo detta:

Musik betyder otroligt mycket för mig, en riktigt bra
låt kan betyda så massor för mig, där hittar jag min
inspiration då jag sitter uppe och jobbar sena nätter.
Med hörlurar på (vill ju inte väcka nån) går jag in i en
egen liten bubbla.

I mitt förra projekt nötte jag
Christina Aguilera Candyman
Miley Cyrus - Girls just wanna have fun
Olinda - Playboy Bunny
Miley Cyrus - Full Circle

Detta beror inte på att jag tycker att dessa låter är
otroligt bra eller något (jag erkänner det inte öppet iaf)
men de gav mig den inspiration jag behövde just då.
För projektet jag jobbar på nu däremot nöter jag något
helt annat.. Nämnligen:

Fergie - Barracuda
Kiss - Heaven's on fire
Ashlee Simpson - Hot stuff

Och absoluta favoriten:


Så som sagt, helt skilda stilar, men allt
för konsten eller hur :)

Vad inspireras du av?

Ps. Länkarna öppnas automatiskt i din spotify
när du klickar på dem. I ♥ Spotify

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...