2010-10-06

Julkort 2010 - Då kör vi!

Som jag lovade kommer här mina 2 första julkort för 2010.
Fler är scrappade och kommer upp på bloggen snart.

Den lilla tagen går att dra ut och avslöjar då ett litet
dolt meddelande.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Julmeddelandet kommer från mina jul remsor som jag
delade med mig av förra året. Skriv ut på cardstock och
använd som du önskar.

Klicka på bilden nedan för att ladda hem

Image and video hosting by TinyPic

Vad är mer juligt än kakbak?
Det påminner otroligt mycket om min barndom iaf!

Image and video hosting by TinyPic

Välkommen tillbaka för fler julprojekt och glöm inte
att kolla in min andra blogg The 80's Me där jag
lagt ut ett inlägg med alla mina jul freebies, perfekt
nu när vi ska börja julscrappa!

1 kommentar:

  1. Vilket underbart litet julkort! Ska kolla in din andra blog för freebies!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...