2010-10-07

Mer digitalt godis från Cosmo Cricket

Image and video hosting by TinyPic

Kommer ni ihåg att jag berättade att Cosmo Cricket
har börjat släppa sina tidigare linjer som digitala kit?
Först ut var Girl Friday och efter det har även
Nutmeg, Hanuted och nu senast min absoluta
Cosmo favorit Mr Campy dykt upp i shoppen.

Mr Campy är perfekt när man ska scrappa
utomhus och vildlivs foton, färgerna är perfekta!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Det enda negativa jag kan se med dessa kit är att
stödlinjerna ligger kvar i bilderna i photoshop
(enkel inställning att ta bort, men lite små irriterande)
Och att många av dekosarna är otroligt små.
Jag brukar lösa detta genom att scrappa
mina layouter i 8x8 istället för 12x12

Image and video hosting by TinyPic

Du hittar Cosmo Crickets digitala kit hos
Jessica Sprague

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...