2010-10-06

Höstmys med egen tillverkad ljuslykta

Image and video hosting by TinyPic

Höst för mig innebär ljus, pumpor, äpplen, kanel,
mysiga tv kvällar med varma tofflor och plädar,
kanske dricka en varm kopp äpple te, mysigt!

Image and video hosting by TinyPic

Vad innebär hösten för dig?
Eftersom vi flyttar snart har jag inte pyntat om i
lägenheten med nya gardiner etc men jag har ändå
fått med mig hösten hem i form av små dekorations
pumpor, äpplen och enkla ljuslyktor jag gjorde genom
att knyta fast kanel stänger på whiskey glas med
ljute snöre.

Image and video hosting by TinyPic

Ps, jag ber om ursäkt för den tråkiga kvalien på bilderna
som ni vet har iPhone inte den bästa kameran och jag
har haft problem med vanliga kameran. Men bättre
bild kvalité kommer snart, jag lovar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...