2010-07-21

Svar på tal - Cosmo Cricket

Jag fick en kommentar angående var jag får tag
på Cosmo Cricket och eftersom det var problem
att komma in på blogg etc tänkte jag ta svaret här.

När de släppte 'The Boyfriend' (underbar linje!)
beställde jag dem från USA och Lifetime Moments.
Jag kunde inte vänta på att de svenska butikerna
skulle få hem dem. Tyvärr har butiken lagt ned.
Tråkigt då den hade ett underbart utbud!

Two peas in a bucket har mycket Comso Cricket,
dock har jag aldrig testat beställa därifrån.
Någon som har egna erfarenheter i ämnet?

Tyvärr är det sant som kommentaren sa, det är
svårt att få tag i Cosmo Cricket i Sverige.
Ofta är det ett utplock av produkterna, jag har än
inte lyckats få tag i CC chipboard i Sverige.

Mitt tips är att kolla butikerna dagligen när man
vet att nyheter är på väg och lägga en order direkt
då varorna snabbt tar slut. Och att alltid beställa
2 blad av klipparken då man annars måste vånda
sig över vilken sida man ska använda!

Sedan kan man alltid maila butikerna och hoppas
på tur, kanske de tar in mer Cosmo när de vet
att efterfrågan finns? Tillsammans är vi starka :)

Några av mina Cosmo Cricket favoriter:


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Inga problem att beställa från Two Peas =) Dom är bättre än många svenska företag ;)

    SvaraRadera
  2. Nä, det är det som är så bra! Dom skriver gift på paketet om du väljer att skicka till en annan adress ;) Då blir de ju tullfritt =) Toppen!!

    SvaraRadera
  3. Magdas scrapbooking och Scraplagret brukar ta in en hel del från cosmo. testa där! :-). Båda finns på nätet.
    Hejhej,
    Jessica

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...