2010-07-20

Nyheter från CHA - Cosmo Cricket

Ni som följer min blogg vet hur mycket jag älskar
nyheter och Cosmo Cricket. Dagens inlägg handlar
om just detta. Nu börjar de olika märkena släppa
previews på vad som komma skall på årets sommar
CHA som går av stapeln 27-29 juli.

Jag har varit in på Cosmo Crickets blogg och hittat
några av mina favoriter bland deras nyheter.
Dock saknar jag deras vackra vintage bilder,
tycker deras nya linjer är lite enklare än
tidigare, mer passat för barn layouter.
Vad tycker ni?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bilderna är lånade från Cosmo Crickets blogg

2 kommentarer:

  1. Cosmo cricket är underbara, min personliga favorit näst efter October afternoon. Jag skulle gärna vilja veta var ifrån du beställer dessa när de lanseras? Själv tycker jag att de svenska webbutikerna har fattigt utbud, och det kostar ju jättemycket att skicka från staterna. Men det kanske är nått som jag missat som du kan tipsa
    om?

    SvaraRadera
  2. det med fjärilar var underbart!!
    och nu äntligen är kl så pass mycket att inspirationen kommer, mycket som skall hinnas innan fredag, då inträffar inte mindre än tre födelsedagar, alla i olika åldrar, så alla kort blir olika =)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...