2010-07-20

Färginspiration i vardagliga ting

Jag fick en sådan söt kommentar av Emma angående
ett foto jag la ut för någon dag sedan. Hon kommenterade
färgen mitt öga fick på en av bilderna jag bloggat.

Det fick mig att tänka på 2 saker:

1. Varför uppskattar man aldrig det man har?

Jag får ofta komplimanger för mina ögon som har
en underlig blandning av grönt/brunt/grått/blått.
De skiftar färg beroende på ljus och färg på klädsel
Jag använder ibland blå och grå linser för att
jag tycker det passar bättre beroende på
kläder och smink.

Image and video hosting by TinyPic

2. Man kan hitta färg inspiration på de mest
oväntade ställen,
speciellt nu på sommaren.
Var du än går finns kul glass med strösel i regnbågens
alla färger, vackra blommor, färgglada sommarkläder,
solmogna frukter och bär.. Listan är lång!
Ta med dig kameran ut och fota allt vackert du hittar,
det slutar garanterad med en hel rad snygga kort
perfekt att matcha med dina favorit papper.

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...