2012-04-21

Stor & Liten

Ändå sedan jag var liten har jag varit smått förälskad i ett hörnskåp som står
i ett hus hemma hos pappa. Jag har alltid velat ta hem detta skåp, eller när jag
liten, ta i det i mitt rum, men nej nej, de har visst gillat det där det stått :)

Därför blev jag lite smått lycklig när jag hittade detta lilla skåp till dockhuset.
Vitt och ljuvligt precis som det skåp jag alltid ville ha.. Jag slog till och köpte det.


Hör och häpna, senare den veckan satt min sambo på blocket, och hittade
detta skåp i stor skala! Vilket sammanträffande! För att göra en lång historia kort,
vi har numera 2 hörnskåp, ett stort och ett litet :)

Säljarnas bilder, egna kommer när det finns mer än en sekund över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...