2012-04-10

Möbler till mitt dockhus..

Oj så roligt det är att jaga inredning till mitt dockhus! Hihi, ja ni ser jag
kallar det numera "mitt hus", jag låtsas inte ens att det är till barnen..

Jag hittade en sådan söt liten möbel på Etsy och började fundera
kring hur jag själv vill inreda. Tror det blir mycket hemmabyggen
och DIY projekt, så har du några bra tips på hur man fixar egna
miniatyrer, hojta gärna till!

Har skapat ett speciellt album på Pinterest där jag samlar den bästa
inspirationen, så det kan du ju kika i framöver om du precis som jag
gått och blivit miniatyr galen :)



1 kommentar:

  1. Jag började min skapande karriär genom att bygga tittskåp....eller egentligen började den väl tidigare än så... Jag snickrade då egna möbler av clementin lådor i trä. Det träet är lagom tjockt. Det finns väl inga clementiner i lådor just nu, men jordgubbar! Du får prova dig fram. Bygghandeln har kanske något som är bättre. Lycka till!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...