2012-04-17

Klart det ska bli en bottenvåning också..

Vad tror ni om den här? Jag ska måla det "träiga" vitt så att det passar till det
vita huset. Allt ska förövrigt bli vitt.. Vitt hus med svart tak, modernt och fint,
hoppas jag iaf! Någon som har någon erfarenhet av att måla om ett dockskåp?

Här på bottenplan har jag inte riktigt bestämt vad det ska bli, men det lutar mot en
tvättstuga i det vänstra rummet och möjligtvis ett stort sovrum eller barnrum.
Vad tycker ni?

Jag är lite glad över spegeln som följde med till huset (den runda saken)
Den ska målas vit, tror den kommer passa alldeles utmärkt med den övriga inredningen,
som förövrigt endast är en vision än men sakta växer fram.

Ni som inrett dockskåp, hur kunde ni bestämma er för den stil ni ville inreda i?
Blandade ni hej vilt eller höll ni er till en viss stil? Alla tips mottages med glädje!

Min nyinskaffade bottenvåning ("mäklarens" bilder)


4 kommentarer:

  1. Du ska inte brädfodra kåken, måla vitt och låta "källarn" va grund i grått och sen kanske öppna upp panoramafönster "bakåt" i finrummet uppe?!

    SvaraRadera
  2. Vad smart att bygga på en våning!Blir riktigt sugen att själv skaffa ett dockhus när jag läser dina inlägg.

    Ja, visst är det härligt att det snart är grönt ute, längtar! Ha en jättebra dag du med! Kram

    SvaraRadera
  3. Va? nenene, det är din uppgift att klura ut! ;) Ne men glasspinnar är väl inte såå kul som fasad... hmmm.... det skulle ha varit nån typ av färdigräfflad yta... wellpapp om du vill ha plåttak kanske... men det va ju inte det jag funderade på... hmm... nån typ av smal rem med fyrkantig profil skulle väl funka att limma med jämna mellanrum? Men det beror ju på om du vill ha "breda brädor" utåt eller den smala ribben...?

    SvaraRadera
  4. Det blev den?! Det kommer att bli helt grymt!! Fortsätter att inspirationsleta lite.. =)Och vars hamnar jag? På bästsidan! DIN! =)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...