2012-04-26

Dockhus renovering - Gratis dockhus golv + badrumsrenovering

Jag tycker det är så snyggt med svart/vita golv så det är precis vad det fick
bli i badrummet. Golvet har jag gjort själv, skrivit ut, lackat och limmat med


Lite bilder på hur mitt badrum ser ut för tillfället. Eller ja ärligt talat vet jag inte än om
det blir ett badrum. Det kan lika gärna bli en tvättstuga eller en walkin closet.

En röra av färgprover och scrappapper. Det är inte lätt att bestämma stil och färg på tapeterna!


Dessa färgprover hittar du hos din färghandlare, riktigt bra att ha hemma när man ska göra om eller till små
projekt som dessa. Ett hett tips är att köpa en provburk med vanlig väggfärg. Räcker lääänge till pyssel
projekt och är betydligt billigare än akrylfärg! Självklart beror det på vad du ska måla.

Liten "pallen" är en stol jag jobbar på. Det är toppen från en champagne flaska.


Väggarna är uppe! Bara för att monteras ner lika fort igen.. ;)
Detta är den stora fördelen med de nya Lundby, såna möjligheter när huset går att plocka isär!


Tada, det blir en gul tapet i badrummet! Denna har jag också skrivit ut, den har jag laddat hem gratis
på Two Peas in a Bucket. De övriga väggarna i rummet håller jag nog vita.


 Kommer ni ihåg den lilla bänken jag gjorde? Här ser ni även en liten plansch, dvs en bild  från ett
Cosmo Cricket papper som jag klippt ut och laminerat. Funkar toppen i dockhuset!


1 kommentar:

  1. Du som laddar hem mycket bakgrunder, har du sett denna sidan? http://patterns.ava7.com/
    Mkt fina bilder :)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...