2012-04-17

Bättre sent än aldrig..

Har tänkt att jag ska dela med mig av några bilder från 30-års dagen, men det
var liksom ett litet dockhus som kom ivägen.. Kan ju meddela att jag inte känner mig
en dag över 28, verkar som om det är där jag kommer att stanna mentalt..? ;)
Kan inte förstå att jag är 30, jag är ju inte liksom vuxen eller..? Underligt!

En fin dag blev det iaf med en massa uppvaktning. 30 års fest kändes ju höst
oaktuellt då jag har en 3 månaders bebis att underhålla både dag och natt.. Ja mest
natt för tillfället. Busfrö!

Dagen började med att jag fick sovmorgon ändå till 8.. När jag sedan kom ner hade
pojkarna pyntat med ballonger, sötnosar. Dessutom blev det bubbliz och
jordgubbar till frukost! Barnvänlig variant av champagne frukost :D


Några bilder från dagen..

Den fina asken har min vän Elin gjort. Innehållet var den absolut bästa presenten! ♥
Ja, asken gick ju inte av för hackor heller såklart, rosa + prickar = heaven


 Tack till alla som uppvaktat mig! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...