2012-03-18

Några av Lagerhaus fynden..

Prickig muggar, sugrör och servetter!
Muggarna och sugrören såg ni i mitt inlägg i pysselstafetten.
Servetterna har jag använt för att göra decoupage på en
blomkruka för att matcha kökshandduken jag köpte :)

Jag fick även med mig hem tårtpapper, magnet mustascher,
och presentpapper. Dessa kommer att dyka upp i framtida
pyssel projekt!

Förövrigt har jag precis avslutat ett riktigt skoj pyssel här
hemma som jag kommer att blogga om så fort jag fotat!

Kan väl avslöja att jag använt mig av griffelfärg :)


2 kommentarer:

  1. Älskar Lagerhaus, ska bege mig dit i veckan tänkte jag. För de ska tydligen ha en påskchokladkalender

    SvaraRadera
  2. Å toppen! Visste inte att de hade papperssugrör trodde jag skulle vara tvungen att beställa på nätet. Ska genast dit. Har fått finfina kalasideer från ditt inlägg i pysselstafetten :)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...