2012-03-21

Mitt DIY kök - En liten rundtur

För tillfället håller jag på att göra om i vårt kök med enkla medel.
Jag har gjort det mesta själv med färg, lim och magneter..

Jag tänkte börja med att ge er en liten snabbtur som det ser
ut just nu och under de kommande dagarna kommer ni att få
se hur och vad i köket jag piffat och pyntat själv.

Mina små figurer från Dollarstore, endast 10:- per set.
Det är egentligen salt & peppar stöare men jag har dem som prydnad.


 Min hylla med blandat pynt. Klicka för större bild!


Ny blomma från Lagerhaus som står i en plåtburk 
som jag målat snabbt med vanlig vit väggfärg.


 Insynsskydd i form av laminerade tårt och kakservetter


Blomkruka som jag piffat till med en servett från Lagerhaus


 Ha en toppen kväll! 
♥XoXo♥


2 kommentarer:

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...