2011-09-12

Glädjeämnen

God kväll!
Hoppas att ni alla har haft en bra start på veckan!
Även om det är måndag finns det en hel del saker
att glädja sig över trots allt.

- Ikväll är det Hollywood fruar på tv.
Jag tycker Maria är helt underbar och kan inte låta
bli att skratta åt alla roliga saker som kommer ur
hennes mun.

- Imorgon är jag ledig efter att ha jobbat hela helgen,
dock blev det extra insatt utbildning på lediga dagen
men bara i 3 timmar så det känns helt ok.

- Ikväll ska jag bara mysa framför tv:n, och kanske
scrappa lite om jag orkar.

- Igår blev jag bjuden på bio av lilla mamma.
Vi såg jägarna, helt underbart så norrländsk den var :)
Peter Stormare var klockren i sin roll för att inte
tala om dialekt.

Vad glädjer du dig åt just nu?

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Maria är ju kung! Bara så söt! =) Gunilla däremot är ju inte riktigt klok!! Shit alltså! Ha en underbar ledig tisdag! =) Kram!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...