2011-02-08

Tisdag är veckans bästa dag

För då kommer det nämligen både ett nytt
90210 och ett splitternytt Pretty Little Liars!
Kan inte bli bättre :)

Är det någon mer än mig som följer halv åtta hos
mig? Jag älskar matprogram och har gjort så ändå
sedan jag var några år gammal.

Jag brukade laga mycket mat och baka som barn
och ofta låtsades jag att jag hade ett eget matprogram
på tv och tog "tittarna" igenom varje steg :)

Vad tittar du helst på och hur tittar du?
Via dator, tv, spelar in och ser senare etc?

Nu ska jag däremot gå och se nya How I met your mother
och Two and a half men, just det! Ännu en anledning
varför jag gillar tisdagar ♥

Min älskade TV

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...