2011-01-13

Vacker utan spackel

Eller med spackel? Eller förhoppningsvis snart
vackert utan spackel med tapet istället.
Här ser ni en liten glimt av vårt kontor där jag
idag varit i full färd med att spackla alla skarvar
och skador.

Image and video hosting by TinyPic

Här satt tidigare ruggiga struktur tapeter som
nu är ett minne blott. Istället ska det upp ljust
gula (jag vet ovanligt val) med ett typ av vitt spets
mönster på.

Tror det kommer bli ljust och fint här inne.
Tanken är att det så småningom även ska bli
kombinerat pyssel rum då det är lättare att smita
iväg och sitta här nere än i det stora hobby rummet
på övervåningen.

Nästa rum som ska spacklas blir våra 2 vardagsrum.
Tapeterna där har jag inte köpt än men jag tänker
mig något i stil med vita med silverdetaljer.

2 kommentarer:

  1. Lycka till med spackling och tapetsering! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  2. Det är mycket jobb innan man får sätta upp de nya tapeterna men det blir säkert supersnyggt! I rustas senaste reklamblad hade de snygga tapeter. De fanns både vita med snygga detaljer och likadana svarta. Lycka till med arbetet. Det är kul att du delar med dig av framgångarna, e ju himla nyfiken ;=)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...