2010-10-24

Julkort 2010 - Ho Ho Ho!

Image and video hosting by TinyPic

Pust, då var den jobbar helgen över för denna gång,
måndag imorgon nya tag, 2 dagar till jag får vara ledig.
Tänkte ta igen mig med lite pyssel terapi ikväll, har köpt
en massa fina nya band och omslagspapper som jag
tänkte leka med. Resultatet kommer upp på bloggen
om jag blir nöjd..

Så länge så delar jag med mig av detta julkort med
joho, surprise surprise, twine, bling bling och en
vintage tomte.

Image and video hosting by TinyPic

Pappret jag använt är av märket Laura Ashley och
har fina sammets detaljer.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. ,,,,,00000,du alla dina snygga jul-cuuts?! Vill också ha!

    SvaraRadera
  2. Var hittar du alla dina snygga jul-cutouts?! Vill också ha!

    SvaraRadera
  3. Ja, hvor har du fundet den fine julemand/juletomten? Kan ikke huske om det er det han hedder! :o)

    Med venlig hilsen

    MIe

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...