2010-09-01

Höst hos Scrapmoment - Nytt Månadskit!

Äntligen en ledig dag!! På sista tiden har jag bara
jobbat och jobbat lite till, något som ni kanske märkt
av här i bloggen. Förra veckan fick jag bara vara ledig
en ynklig liten dag och nu har jag kört en vecka på raken
efter det, pust!

Nu när det hunnit bli september händer det en massa
spännande saker hos Scrapmoment!
Hellen har idag släppt sitt senaste månadskit.
Det är otroligt inspirerande vill jag lova, jag kunde inte
låta bli att sätta tänderna i det så fort det kom i
brevlådan.

Image and video hosting by TinyPic

Färgerna är härligt höstliga blandat med trädetaljer
och en underbar chipboard bok som du själv
bygger ihop efter smak och tycke.

Image and video hosting by TinyPic

En annan nyhet är att du nu även kan köpa kitet
utan stans. Detta innebär att du istället för 99kr
med stans betalar endast 38,50 för kitet.

Dock kan jag även rekommendera kitet med stans
då de är väldigt prisvärda, men visst är det bra
att ni nu kan välja vad som passar er bäst!

Image and video hosting by TinyPic

Ännu en nyhet är att vi nu kör igång med ett
DT maraton under hela september månad!
Det innebär att vi varje dag kommer att lägga
ut ett inlägg på Scrapmoments blogg.

Vi kör en vecka var, så om du saknar inlägg på
denna blogg kan du alltid kika in där för att se
nyskapade alster från mig och de andra duktiga
Scrapmoment tjejerna!

1 kommentar:

  1. spännande! Jag lovar att jag ska hålla utkik efter twine till dig!

    Jag har något till dig i min blogg förresten!

    Kram!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...