2010-08-21

Jag tar tillbaka det...

Jag har alltid hatat rea. Att trängas vid ställ av
osorterade, sönder provade udda plagg som
ingen velat köpa till fullpris..

Idag har jag dock fått en uppenbarelse, rea kan
vara underbart! Idag har jag nämligen fyndat
3 stycken vinterkappor för 100 kr styck,
nedsatt från 799kr/styck, inte illa!

Jag tänker framåt, när andra tittar på höstjackor
har jag vintern räddad :) ♥

Brukar du shoppa på rea?
Har du lyckats fynda i sommar?

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jag har fyndat idag! Var på Lindex i Gällivare och hittade en prinsesskläning till lillan för hela 39.90, nedsatt från 249kr. Hittade också en babyoverall till ärtan i magen för samma pris! Visst är det kul att fynda, speciellt till rekordlåga priser.

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...