2010-07-22

Mini Digi Layouter

Jag berättade tidigare att jag skulle framkalla
små mini
layouter, detta är vad jag menade.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jag gör helt enkelt halvfärdiga/färdiga digitala layouter
i vanlig fotostorlek, framkallar och sedan kan man välja
att scrappa vidare med sina vanliga scrap prylar,
sätta in bilderna direkt i fotoalbum eller
i små mini album.

De är också väldigt uppskattade gåvor till mormor/
farmor etc. Frågor eller sugen på en mer
ingående tutorial, skriv en liten kommentar.
♥XoXo♥

Några fler exempel:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! :-) Och himla snygg tröja du köpt ovan :-)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé, hade jag tänkt skriva, och ser att jag då kopierar Monica rakt av. ;-) Vilket format gör du dem i? Känns som en bra idé för mig som har en massa fina foton, men inte orkar scrappa och tycker att vanligt album blir för tråkigt. :-)

    Vi får försöka med en fika en annan gång. Det blev mkt kusiner och flänga omkring. Och nu är vi hemma igen och är så trötta att vi ser i kors och Fröken Löken har förvandlats till Fröken ARG. ;-)

    Hoppas din vecka och helg var bra!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Ja, gör en liten tutorial. Det är en bra idé. :-) Det blir ju nästan som lite nybörjarscrappande, om man vill. :-)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...