2010-05-31

Miss CutiePie ♥ Cool Stuff

Som ni vet älskar jag roliga prylar, och därför
älskar jag även internet butiken Cool stuff
där jag ofta klickar hem roliga presenter som
inte finns att köpa i butikerna på stan.

Cool stuff har nu sorterat upp sina prylar
i olika kategorier som kallas för taggar. Detta
gör det enklare för kunderna att hitta just den
pryl eller present de är ute efter.

Då jag är på jakt efter roliga presenter till min
son (snart kalas) så tyckte jag att denna tag var
lite extra intressant.
http://www.coolstuff.se/tag/Barnartiklar
Och för att inte tala om dessa coola bestick.

Dessutom bjuder även cool stuff på ett litet prylpaket
för dig som tipsar om deras nya taggar.
Gå vidare till denna sida och läs mer om hur det går till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...