2010-04-26

Digital Vinter + Dagens Fråga

God Dag!
Ännu en dag utan att paketet jag går och väntar på
kommit, usch vad tråkigt!
Nåja, förr eller senare..

Lite digitalt tänkte jag dela med mig av iaf, en vinter layout
där jag använt mig av ett egenskapat template som du hittar
på min andra blogg, The 80s Me

Image and video hosting by TinyPic

Bakgrund + kamera diecut Kitschy Digitals.
Måttband Minitoko. Template (eget) Mail Love


Image and video hosting by TinyPic

Dagens Fråga:

Kan du som är pappers scrappare inspireras av
digitala layouter i form av upplägg, tekniker,
färgval etc? Har du någonsin liftat en digital
layout?

1 kommentar:

  1. Jag blir absolut inspirerad, allt är ju konst e-hur? har aldrig liftat, men jag är dålig på att lifta överhuvudtaget, blir mer inspirerad av en stil eller enstaka detaljer.

    Tack för din söta kommentar hos mig *glad*

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...