2009-12-17

Brum Brum?

Åh nej, röda faran blev helt plötsligt farlig
på riktigt då vänster framdäck bestämde sig
för att smälla. Elände, självklart var det jag som
glad i hågen hoppade i bilen och upptäckte att
det guppade på lite väl mycket :D

Haha, tur att det finns pappor som kan sådant
där, och som kom som ett skott och trotsade den
bitande kylan på under 20 minus, brr!

Efter många om och men tog jag mig iväg att
hämta sonen på förskolan men dock med ett
sommardäck och tre vinterdäck! Läskigt!

Ni som kört på norrländska vinter vägar vet
vad jag pratar om. Hoppas ni alla är rädda om
er i trafiken, så mycket olyckor som hänt nu
på sista tiden. Det är det sista vi behöver nu
inför jul, och självklart alltid!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...