2009-11-06

Återvinn dina digitala layouter

Ibland blir man så nöjd med en layout att man önskar man
kunde göra den om igen, kanske med en annan bild eller
för att ge bort som gåva till någon annan.

Det jag älskar mest med digiscrap är möjligheten att göra
just detta. Jag kan välja att framkalla min layout om och
om igen utan att behöva betala för materialet mer än en gång.

Just nu jobbar jag på 2 stycken fotoböcker som ska bli
julklapp till familjemedlemmar.
Jag satt och knåpade ihop en sida som jag blev så nöjd med
och tyckte det var dumt att bara stänga ned den.
Jag testade med en annan bild, tog bort texten från min
egen privata layout (höstmys) och vips så hade jag även
en sida till en av fotoböckerna.

♥XOXO♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...