2009-10-01

Who am I?

Hittade denna lista hos Kicki och tänkte
att kan du
så kan väl jag :)

1. Hur gammal är du om fem år?
32
2. Vem var den sista du träffade? Min sambo
3. Hur lång är du? 1.63
4. Vilken var den senaste film du sett? Transformers 2
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem? Köp pepsi också (till min sambo haha)
7. Vad är dagens planer? Kolla TV i sängen sen sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/brun/blå/grå
12. När vaknade du idag? 7
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej?
14. Vilken är din favoritplats? London, hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Jobbet?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
18. Vem fick dig att skratta senast? Min underbara son ♥
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jajemänsan
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? "Det blev karate fylla"
26. Är du social? När jag vill
27. Vilken är din favoritglass? Lakrits men finns ju knappt att få tag på
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa allt jag velat ha
29. Tycker du om kinamat? Ja visst
30. Tycker du om kaffe? Latte på waynes ♥
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster just nu
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Finns det något bättre?
35. Är du en beroendemänniska? Läste du inte mitt sms? ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Har en son redan :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej aldrig
40. Föredrar du havet eller en pool? Måste säga havet då jag aldrig badar i den pool vi har men gärna
skulle ta ett dopp i havet :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder smycken och scrapsaker
42. Äger du dyra smycken? Dyraste är Efva Attling och Thomas Sabo. Är ingen snobb när det
gäller smycken, köper det som är snyggt helt enkelt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pepsi Max
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mini
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr på handen från en gång på jobbet för tusen år sedan då en
kollega bad mig ta ut ett papper som fastnat i skrivaren då jag hade mindre händer.
I skrivaren var det dock en vass metallsak som skar upp min hand.
47. Vad har du för ringsignal? 1,2,3,4 let me hear you scream if you want some more like aaah,
push it push let me work it I'm perfect. Haha

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Säkert hos pappa någonstans
49. Flirtar du mycket? Neeeeej? ;) J/K!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i min förra lägenhet
51. Kan du byta olja på bilen? Tjenare
52. Har du fått fortkörningsböter? Never, aldrig blivit stannad
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bridget Jones
54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet online
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, men det är en tanke
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna Favoriter eller något?
Lyssnar aldrig på radio, kör Spotify :)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Planering för inskolningsveckan
59. När var du i kyrkan senast? I somras på sonens dop
60. Vilka personer utmanar du? Alla som orkat läsa detta
♥XoXo♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...