2009-10-06

♥ Inspireras av CD omslag ♥

Jag fick en snilleblixt när jag satt och lyssnade på musik
på Spotify. Där ser man små bilder av CD omslagen och
tanken slog mig att det ofta är rätt snyggt redigerade.

Jag tog 2 stycken bilder av mig, jag är inte ego men,
ja ingen annan ville ju ställa upp :D
De fick en liten snabb redigering i photoshop för att
visa vad jag menar. Dessa kan man sedan skriva ut,
framkalla eller scrappa med digitalt.

(Dina egna såklart inte mina haha)

Kanske det även kan bli ett snyggt kort om man tar
ett foto på mottagaren och gör om detta så det ser
ut som ett skivomslag. Perfekt för den musik
intresserade tonåringen? :)

Exempel på vad jag menar:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Berätta gärna om du blir inspirerad att testa själv,
och skicka gärna en länk till resultatet!
♥XoXo♥

1 kommentar:

  1. WOW!!! Tusen tack för inspirationen!! =)
    Detta har jag inte alls tänkt på..

    Kram! ♥

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...