2009-10-10

♥ Freebie - Gör dina egna tickets ♥

Jag fick ett önskemål av Mysanpysan på
Svensk Scrapbookings Forum
Hon önskade mina biljetter men utan text så man
själv kan skriva in den text man vill ha och fortfarande
behålla den vintage liknande bakgrunden.
Genialt!

Jag har alltså skapat denna templates fil i samma
stil som mina tidigare biljetter
Text och fonts/teckensnitt väljer du alltså själv
från din dator. Vill du ladda hem lite nya finner
du otroligt många fina på gratissiten Da Font

Observera denna fil är en psd, alltså photoshop fil.

1. Öppna filen
2. Spara som en ny fil för att inte skriva över originalet.
3. Lek med de olika biljetterna, lägg till din egen text
4. Skriv ut i foto kvalite för snyggast klarast biljetter
på vitt, krämfärgat eller ljusgrått/brunt papper.
Cardstock med eller utan struktur är det optimala.

För mer instruktioner kolla in denna länk

Ladda Hem Biljett Mallen Här

Image and video hosting by TinyPic

Exempel på vad du kan göra med biljetterna:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Glöm inte att skicka en liten kommentar med länken till
ditt färdiga projekt, det är otroligt kul att se!

♥XOXO♥

1 kommentar:

  1. åååh.. precis vad jag har saknat.. dock kan jag inte öppna filen med min dator.. det går inte..

    funderade på om du kanske kunde lägga ut en likadan bild, fast utan "text"-texten i?.. alltså helt blanka.. då kan man ju stämpla eller skriva för hand i dem.. =)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...