2009-07-03

♥ Otroligt vad man kan skapa med papper.. ♥

Hej!
Hur har ni alla det i sommar värmen?
Otroligt vilket härligt väder det har varit!
Jag har hunnit med att sitta och scrappa
lite på balkongen, hur mysigt som helst!

I förrgår hade vi till och med scrapträff
där ute, satt till runt tjugo över tio och det
var fortfarande riktigt varmt!
Och såklart ljust eftersom det aldrig är
mörkt här uppe i norrland på sommaren :)

Jag tänkte dela med mig av denna otroliga
konstnär vid namn Julene

Visst är de ljuvliga! För mer av hennes fantastiska
konst kolla in denna site

♥ Hörs Snart! ♥

1 kommentar:

  1. Helt fantastiska bilder! Jag undrar om jag skulle ha tålamod till att göra något liknade. Troligen inte. :-)

    Spännande med lägenheten! Ska bli kul att höra hur det går! :-)

    Hoppas ni får en riktigt bra helg!!
    Kram!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...