2009-07-18

♥ Antar ni Utmaningen? ♥




Jag fick en liten utmaning av mariannes scrapperier

Reglerna följer som sådant:
1. linke tilbake til meg i bloggen sin.
2. kopiere “honest scrap” logoen til bloggen sin.
3. skrive 10 sannheter om seg selv i bloggen sin.
4. gi utfordringen videre til minst 7 andre bloggere
og liste opp og linke disse til bloggen sin.

Norska är så härligt språk! :) ♥
Alla ord låter så mycket gulligare än
svenska varianten :)

1. Jag shoppar helst på gina tricot

2. Jag träffade sambon första gången på ett
läger när vi båda var ca 5 år gamla :)
Sen igen i samma klass på gymnasiet,
vi bodde på samma område efteråt
och jobbade på samma ställe.
Ödet ville att det skulle bli vi ♥

3. Jag är teknik älskare, det första jag gör
på morgonen är att krama sonen och sen sätta
igång datorn och kolla mailen :)

4. Jag har gått och blivit huslig på sista
tiden, till och med till den grad att min mormor
kallade mig en bra kokerska :)
Det betydde massor eftersom hon är otroligt
duktig själv och hon strör inte ord omkring sig
som hon inte menar ♥

5. Min tå är fortfarande sprucken sen jag
råkade skada den då jag stressade runt och
fixa allt inför sonens dop :P

6. När jag var liten var jag en riktigt FLICKIG
pojkflicka som klättrade träd i mina finaste
lackskor med klack, som jag för övrigt
nötte ut gång på gång så min mamma fick
köpa nya gång på gång :)

7. Jag älskar att designa, drömmer är att
en dag kunna försörja mig på det.

Jag vill gärna skicka denna lilla utmaning
vidare till dessa tjejer som jag gärna vill
lära känna lite bättre:

1. Emma Kompisar sedan högstadiet ♥

2. Stina Super Stina vill jag gärna veta mer om

3. viswpen Hon gör så otroligt fina och
inspirerande saker med mina templates!

4. Monica Duktig och rar tjej med vackra
fiskar och fina alster som gärna får berätta
några spännande hemlisar :)

5. Petroso Duktig scrappare och lämnar
alltid så vänliga kommentarer ♥
Lär gärna känna henne närmare!

6. Kicki Rolig blogg, duktig scrappare,
och super trevlig. Något spännande att
dela med dig av?

7. Sist men inte minst Lambisoft
Älskar hennes bloggnamn, son i samma
ålder som jag och en till bebbe på gång ♥
Duktig scrappare dessutom!
Något skoj du vill berätta om?

Sedär, att hitta sju var lätt som en plätt,
för första gången någonsin. Jag är så glad
att jag blivit en del av denna underbara
blogg/scrapvärld där alla uppmuntrar alla,
det inte finns några elaka kommentarer
och avundsjuka. Där vi delar med oss av våra
vackraste minnen, finaste färger, inspiration
och underbara ord.

Tänk om resten av världen kunde se ut som vår ♥
Hoppa ni vill hoppa på utmaningen tjejer, och
tack för all inspiration ni ger, jag lusläser
era bloggar och försöker vara duktig på
att kommentera, vet hur mycket det betyder! ♥

♥XoXo♥

4 kommentarer:

  1. Kul! Jag ska klura lite. :-)

    Vi är hemma igen nu och den kreativa delen av hjärnan börjar sakta funka igen. ;-) Ska maila dig vid tillfälle om september! Men ikväll blir det umgås med familjen eftersom vi äntligen är samlade igen. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så gøy at du tok imot utfordringen :D

    SvaraRadera
  3. Hihihi vilken rolig utmaning! Jag har nu svarat på den på bloggen. Men jösses va svårt det va :-)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för utmaningen! Nu när jag här hemma igen efter semestern skall jag försöka svara på den...
    /Petra

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...