2009-06-27

♥ Dagens Roligaste Fakta ♥


Jag och min sambo har en tradition att alltid
vilja berätta intressanta fakta för varandra.
Nu har vi startat en tradition som vi kallar
för dagens roligaste fakta :)

Varje dag tar vi reda på något vi inte visste,
om allt mellan himmel och jord och delar med
oss av det till varandra, riktigt kul!

Jag tänkte det kunde vara kul att dela med mig
av dessa onödiga små vetanden till er.
Image and video hosting by TinyPic

Björnar visslar!
Jo tydligen är det sant att björnar gör läten
som låter som visslingar. Så akta dig nästa gång
du är ute i blåbärsskogen, kanske läge att vara
lite extra försiktig om du hör någon vissla
glatt bland buskarna!

Har du några roliga fakta att dela med dig av?

1 kommentar:

  1. Det här kommer att bli ruskigt roligt, undrar vad nästa roliga fakta kommer att bli!? =)

    Älskar dig söt

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...