2012-02-18

Ljuvliga sugrör ♥

God Dag! 

Förstår att det är många som är glada över att det är lördag idag.
Vad har ni för planer? Är det melodifestivalen som hägrar? 
Själv ska vi på födelsedagskalas och har vi tur är vi hemma
i tid till festivalen kör igång.

På tal om kalas, har ni också tittat avundsjukt på alla fina bilder
med dessa underbara två färgade sugrör? De får vilken dryck
som helst att se helt magisk ut!

Då vill jag tipsa er om att jag äntligen hittat dessa i sverige!
Lagerhaus säljer nu dem i 2 olika färger, rosa/vita och
svart/vita. Vilka ska du köpa?

Titta på dessa ljuvliga exempel!








Source: etsy.com via Leena on Pinterest





5 kommentarer:

  1. Åh så inspirerande bilder! Älskar såna sugrör men tyvärr har lagerhaus stängt här i borlänge :/ Håller tummarna för att fler hakar på istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klicka på länkarna så kommer du direkt till lagerhaus webbshop där du kan köpa dessa, visst är det bra! :) kram!

      Radera
    2. Åh jag hade missat ditt svar :s Ja det är ju fantastiskt! Ska gå in och kika på en gång. Blev så sugen när jag såg att du hade varit på Lagerhaus idag också :p

      Radera
  2. Åh, de var jättefina! Det blir en tur till Uppsala för att kolla vad de har inne lagom tills Jackie fyller år. De skulle passa perfekt på hennes 6-årskalas!

    I kväll skall jag laga en smarrig middag innan meelodifestivalen. Och till den blir det marängswiss, det har vi ätit under de två tidigare deltävlingarna så det är väl nästan en tradition och ett måste nu :P

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Du vet nog inte ens om att jag finns, men jag har en sak till dig i min blogg... Kram

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...