2012-02-22

Biljetter med bröllops tema ♥

God dag söta ni!
Ni som följer mig på facebook fick ladda hem dessa biljetter
för några dagar sedan men för mina övriga läsare delade jag
med mig av länken igår på Miss Cutiepie Inspiration & Freebies.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

För er som ska till att gifta er, har gift er, ska på bröllop etc
kan dessa komma till användning! Använd dem på kort,
layouter, gåvor, dekoration etc etc.

Här gjorde jag en enkel gåva som man kan ge till brudparet
eller som brudparet kan ge till sina gäster.
Fyll en vanlig brun påse med något gott och häfta ihop toppen
med en kakpapper. Stansa ett hål i påsen och i 2 biljetter, trä
igenom en brad och fäst på baksidan.
Det kan inte bli enklare!

Image and video hosting by TinyPic

Hjälp mig gärna att sprida länken till detta inlägg genom att blogga,
twittra, dela länken till bloggen på facebook etc. Tack söta! ♥

Klicka här för att ladda hem biljetterna

Glöm inte att följa mig på Facebook!




1 kommentar:

  1. Så fint! tack för att du delar med dig! kram från oss! / elin och emelie

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...