2012-01-11

Lilla raketbebis!

Dagens stora bebis chock var att vår lilla kille på 2 1/2 vecka
helt plötsligt vänder sig från mage till rygg! Inte 1, inte 2, utan
3 gånger! Sedan plockade jag upp stackaren, vem vet vad
som hade hänt annars, krypit iväg? ;)

Fortsätter det i denna takten så vet jag inte hur det ska sluta,
han kanske springer runt och hittar på hyss med storebror
snarare än vi räknat med..

Någon som varit med om att en bebis vänt sig så tidigt?
Har barnet fortsatt att göra framsteg i samma takt eller är
det bara en slump att han kom på det redan?


3 kommentarer:

  1. oj, det var tidigt! Tyckte min minsta var snabb som vände sig vid 2 månader men det var hon tydligen inte ;-) hehe, minns inte när första barnet började vända sig..

    SvaraRadera
  2. Grattis till lillkillen, inte hört någon som vänt sig så snabbt bland mina vänners barn! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  3. Min kompis har precis fått bebis och han är 1 månad tror jag. Hon sa att han vände sig för nån vecka sen. Men det är ju helt otroligt!! Hoppas han lugnar ner sig. Inte kul om han börjar gå jättetidigt. Då är dom ju inte riktigt så smarta som man kanske vill att dom ska vara. Så att dom förstår att det gör ont att springa in i saker till exempel ^^

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...