2012-01-06

2 veckor idag ♥

Tack tack tack till alla ni som skickat gratulationer till vår
lilla kille, jag blir så glad för varenda en :)
Idag har lillen hunnit bli 2 veckor "gammal" och han är
ett riktigt drömbarn! Otroligt snäll och go  ♥

Då "stora" killen föddes på sommaren har jag inte så
mycket kläder i de minsta storlekarna så jag har fått
shoppa loss på nätet efter söta små pyjamasar bland
annat, det finns väl knappas något sötare än bebiskläder,
ja förutom bebisen som har dem på sig såklart :)

Nu har jag ögonen på dessa söta sockar från Trumpanette
i form av cowboy boots, än en gång.. kan det bli sötare?

Dessa hittar du hos Onetex.se för 225:- ♥


1 kommentar:

  1. Hett tips om du tänker köpa dom. Dom är väldigt små i storlekarna. Men ja, dom är ursöta!!!!!!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...