2011-11-09

Och svaret har ni här.....

Kommer ni ihåg när jag la ut denna bild och frågade om ni
kunde gissa vad jag skulle pyssla ihop?


Svaret är... Dekorativ mat till fåglarna!

Mycket enkelt, bara att dra en tråg igenom 3 eller fler
äpplen, avsluta med en kanelstång på toppen och en på botten.
Häng i ett träd eller på annat lämpligt ställe.


 
Ps. Jag lovade ju att lägga ut mitt "hemliga" pyssel idag,
men vi fick främmande av svärmor och svärfar ikväll så jag har
inte hunnit fota, men imorgon ska jag försöka mitt allra bästa att
hinna med och få ut mitt lilla DIY projekt!

1 kommentar:

  1. Det där kommer fåglarna gilla!

    Tack :)
    Det va kul att skära ut pumpan, men mycket jobbigare än vad jag trodde :)
    Tycker också att fågelhusen är jättesöta, och dom passar nog även bra till påsk sen. Mallen hittade jag i Magnolia Ink Magazine, nr 1 2009.
    Här är länken till hon som gjorde den till tidningen iaf http://jojjos-kortmakeri.blogspot.com/2010/01/birdhouse-magnolia-ink-1.html du kanske kan få hjälp av henne till mall :)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...