2011-09-24

Skapa dina egna julklapps etiketter/tags

I år är jag ute i tid med mina julklappar, julkort och etiketter.
Detta för att jag inte vet om jag kommer orka springa runt dagarna
innan jul och panikshoppa och pyssla då bebis är beräknad i December.

Därför har jag scrappat ett helg gäng med tags/etiketter till mina
julklappar redan nu. Det är otroligt kul och kräver inte mycket
tid eller resurser.

I ett kommande inlägg kommer jag att gå igenom 
steg för steg hur jag scrappar några av mina tags,
och tips på hur du kan göra dina egna hybrid tags med små medel.

Men tills dess kommer här en liten förhandstitt på 
några av de tags jag scrappat hittills. 









































Har du börjat pyssla inför jul än?
♥XoXo♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...