2011-09-01

Jul, jul, strålande jul..

Hej hej!
Idag är det torsdag vilket innebär att det imorgon är
fredag. Vilket innebär att jag snart har min lediga helg.
Sweet :)

Jag har även en order från Magdas att se fram emot.
Jag hoppas och önskar att den dyker upp i lådan
imorgon, jag vill ju scrappa i helgen!

Som lovat kommer här lite mer julstämning,
för er som inte riktigt är där än, hihi :)

Romantiskt julkort med material från Tilda

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Och en matchande altrad tändsticksask

Image and video hosting by TinyPic

Ho, Ho, Ho, Let it snow!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Vilken stil scrappar du helst dina julkort i?
Romantiskt, traditionellt, glittrigt, tufft, modernt,
ljuva änglar, shabby chic?

♥XoXo♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...