2011-07-14

Sjukstuga

Natten till söndag fick mini feber och var
dålig hela måndagen och hängig i tisdags.

Igår verkade han vara okej igen, om än väldigt
snuvig. Men inatt vaknade jag av att han var
ledsen och klagade på att han hade ont i örat.

Sambon blev förpassad till soffan och lillen fick sova
i sängen med mig (något han aldrig tidigare i hela sitt
3-åriga liv velat göra, väldigt självständig grabb det där!)

Efter ungefär en timme och en halv somnade vi båda
och sov ändå till klockan halv åtta då jag blev väckt
på det bästa sättet någonsin. Av en stor kram!

Så vill jag bli väckt varje morgon :)

Image and video hosting by TinyPic

Idag har vi sjukstuga del 2 här hemma denna vecka.
Idag är det inga tecken på ont i örat men febern sitter i,
får se om det dyker upp igen till kvällen, då blir det ett
besök hos doktorn.

Bara hoppas vi får en bättre än förra
gången vi var på vårdcentralen, då vi träffade en väldigt
osymptisk man!

1 kommentar:

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...