2011-07-23

Kärlek ♥

Jag har suttit och försökt hitta en rubrik på
mitt viktigaste inlägg sedan jag startade denna
blogg men har svårt att hitta ord som beskriver
lyckan, och alla känslorna jag burit på ett tag.

En längtan efter den saknade pusselbiten,
lycka och känsla av maktlöshet.

Fortfarande har jag dagar då jag är extra nojig och då är
det extra skönt att känna en liten fot som med en
kärleksfull spark påminner mig om att det växer ett liv
i mig, en liten bebis som redan funnits i våra hjärtan
en lång tid och som är så älskad redan nu.

En pusselbit som kommer att göra vår
lilla familj komplett.

Vi är så lyckliga ♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

You'll be in my heart
From this day on
Now and forever more

3 kommentarer:

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...