2011-04-12

Vilken lampa ska jag välja?

Kommer ni ihåg detta inlägg där jag efterfrågade
budgettips på Fly lampan jag förälskat mig i?

Jag kom och tänka på Koizols lampa Josephine.
Skärmen är transparent plast och kommer i en rad
olika färger.

Jag är just nu i valet och kvalet om jag ska köpa en
orange eller en rosa (hallon).
Vad tycker ni?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



I detta rum ska den hänga


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Hej! Den rosa är ju fantastiskt fin!! Lycka till med resten av renoverandet, det blir såå fint!

    SvaraRadera
  2. Vilket svårt val. Den rosa/lila ger ett mjukare intryck medans den orangea är mer häftig.

    SvaraRadera
  3. Beror helt och hållet på övria inredningen.. Köp bpda, häng i klunga!

    SvaraRadera
  4. Skulle jag bara ha valt en färg, helt apropå, så skulle jag valt rosa, men till just den där tapeten tycker jag orange blir snyggast. Svart/vitt behöver nåt klart och starkt som lyser upp och ger färg. Men självklart var den rosa också fin!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...