2011-04-06

Dagens måste ha..

När vi köpte hus var vi väldigt säkra på vad vi ville ha.
Trodde vi! Väldigt vitt, vitt, vitt, lantligt med inslag av
shabby chic. Jojo det är väldigt fint men det är inte
riktigt vi.

Alla som följer min blogg vet hur mycket jag ÄLSKAR
färg samt att jag är väldigt grafisk i mitt skapande.
Varför ska då inte mitt hem reflektera detta?

Jag vill komma hem till ett hus som
representerar
oss och våra intressen.

Saker som denna underbara väggbild med design
av J Mollberg får mitt hjärta att smälta.
Lutar mot att sätta upp den i tv rummet.
Mums!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bilderna lånade av inreda.com

1 kommentar:

  1. Den här älskar jag! Hur grym som helst! Jag är också mer färgmänniska och grafisk. Har svårt för det shabby chica, även om det är fint hos andra! :)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...