2011-03-20

Dags att välja golv till barnrummet

Nu har vi kommit så långt att det är dags att välja golv
till barnrummet! Jag vill inte ha ett klickgolv då det
kommer att vara mycket spring, mycket lek på golvet,
många tappade leksaker etc etc.

Jag har bestämt mig för att lägga in en plast matta
då den är slitstark, varmare att gå på, tystare och
framförallt finns det en rad snygga modeller att
välja mellan!

Just nu lutar det mellan dessa två.

Image and video hosting by TinyPic

Med det finns ju en del att välja mellan..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Alla bilder från tarkett.se

Vilket golv skulle du ha valt?

2 kommentarer:

  1. För ett sovrum, hade jag valt Flanders - dark brown. Kanske även barnrum, behöver ju inte bli mörkt bara för att golvet är mörkt, tror särskilt inte det när rummet är i dina händer :) för du verkar alltid ha så mycket färg med!! Du är duktig du!!

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog oxå valt några an "dina" 2. Det är bra med lite mörkare golv för då syns inte smutsen med en gång.

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...